Tuesday 22 November 2011

First time aku ber"blog"

          Assalamualaikum ... Anda mau ROWK ?? Haha dengarkan lagu rowk lah babe mintak aku buat apa . ! HAHA !

       Sori-2 merepek pulak . Haha harap maaf . Oke , Ini first time aku berbelog . Ecehh :) Intro ? Kene intro ke ?.. Okeh .. Name aku rafi .. ataupun Oden . umur aku 15 muda dari kaurang Haha . Aku tinggal dekat Atas bumi di negara Malaysia .. Saya bangga jadi rakyat Malaysia . :P Aumm ` haha

      Sesiapa yang mengenali diri "aku" Haha .. silah Follow belog aku yang terHEBAD ni haha .. *poyo .
Nanti aku follow lah korang balik :) jangan risau .. korang tinggalkan link blog korang dekat Taggies  aku nanti aku follow :)

Oke ,,, Dengan ini habislah ayat aku nak menaip Hakk tuiih ! HAHA ..

p/s: selamat berbelog :)

No comments:

Post a Comment