Thursday 24 November 2011

Aku dan family


       Assalamualaikum,,,,,SELAMAT PAGI MALAYSIA,,,,AAAAUUUUMMMM!!!!!!.....first aku nak cerita pasal bapak aku...bapak aku keje ''FOTOGRAPHY''....aku selalu ikot bapak aku....sebenarnya keje macam bapak aku ni bukan lar senang,,,susah giler,,,kene ambik gambar tu betol-2....kalau tak betol kene delete gambar tu,,,,susah....



        Second aku nak cerita pasal emak aku pulak,,,,emak aku buka kedai ''BRIDAL''......dia orang keje hanya sabtu dengan ahad sahaje,,,,pekerja emak aku ada 5 orang termasuk adik emak aku,,,,emak aku sporting orangnya....tapi not my father dia garang nak mampos...tapi mesti lar aku sayang merekakan,,,,sape tak sayang mak dengan bapak dia orang...emak aku yang pakai tudung wane krim tu...sebelah dia adik emak aku...belakang emak aku ialah bapak aku.....


                 Last sekali cerita pasal aku dengan adik aku lar,,,,aku selalu ikot bapak aku.....aku minat pasal gambar-2 ni.....aku ada ikot bapak aku kursus kat kl tapi bapak aku yang dapat sijil not me....HAHAHA....aku cuma nak belaja je,,,,aku belaja pasal FOTOGRAPHY nie daripada umo aku 9 tahun sampai lar umo aku 15 tahun,,,aku da boleh ambik gambar orang tolong bapak aku,,,,tapi aku malas,,,boring,,,,HAHAHA,,,,nie nak cerita pasal my sister kesayangan aku,,,,name dia awin umo adik aku 9 tahun...adik aku nie kuat nangis.....tu je lar yg aku nak bagi tau...

mood aku hari ni tak berape bagos sorry kalo aku tak buat korang ceria,,,

P/S : Baca jangan tak baca...kerjasama anda harap di hargai... :)

No comments:

Post a Comment