Wednesday 14 March 2012

Fake...

Assalamualaikum....

Hari nie tak de apa-2 nak story pasal aku tapi nak story pasal Cokqcokie Chomell...die nie baik orang ye...tapi sayang sa berpunya baru aku nak masok lain...baru nak teckle...aku tak penah chat dia....tapi tibe-2 tadi petang dia chat aku...aku terkejot lar...kenape dia chat aku...rupe-2 yew dia nak berkenalan...aku ingat aku ada buat salah kat dia...terkujat jugak....da abis berbual...aku ajak lar dia fake ngan aku....jadi dia kate ok...aku buat lar...aku tanye pakwe tak mara ke...dia kate pakwe tak de FB jadi dia nak cari skendal...aku cakap mampos ek....sape nak cari awek jage-2 ok....ok sampai disitu saje jup....tengok atas nie muka gambar budak yew...memang comel tapi hati mampos...

##aku doakan ko setia dengan pakwe ko...jangan tak setia allah tau apa kau buat...dosa....

No comments:

Post a Comment